3 راه برای تمیز کردن پوست


پاکسازی صورت یکی از مدرن ترین و خلاقانه ترین روش ها برای از بین بردن آلودگی ها و جوان سازی پوست است. انجام پاکسازی صورت یا پوست به افراد احساس خوبی می دهد و پوست آنها را بسیار شاداب و شفاف می کند. به همین دلیل بسیاری از پزشکان و متخصصان پوست و مو پاکسازی پوست را توصیه می کنند.

با توجه به اهمیت این موضوع، قصد داریم در مورد پاکسازی صورت، عوارض جانبی و نحوه انجام فیشال صورت در منزل بیشتر صحبت کنیم. پس اگر نگران سلامت و زیبایی پوست صورت خود هستید و می خواهید در مورد پاکسازی صورت بیشتر بدانید، فراموش نکنید که تا انتها دنبال کنید.

پاکسازی پوست چیست؟
پاکسازی پوست مجموعه ای از اقداماتی است که برای از بین بردن ناخالصی ها و چربی اضافی پوست انجام می شود. علاوه بر این، پاک کننده های صورت در مرطوب کردن پوست بسیار موثر هستند، بنابراین احساس طراوت به شما می دهند. طراحی صحیح و اصولی صورت در سه مرحله اصلی انجام می شود. در مرحله اول سلول‌های مرده پوست، در مرحله بعد آلودگی‌های سطحی و عمیق پوست صورت و در مرحله آخر اعمال مرطوب‌کنندگی از بین می‌روند. در ادامه در مورد جزئیات عمل های صورت با جزئیات بیشتر صحبت خواهیم کرد.

پاکسازی صورت به شما این امکان را می دهد که منافذ بزرگ شده پوست را تمیز کرده و از رسوب ناخالصی ها در لایه های عمیق تر و ایجاد لک و چین و چروک جلوگیری کنید. کنترل چربی بدن یکی دیگر از اثرات جانبی است. زیرا چربی اضافی پوست باعث ایجاد جوش و آکنه روی پوست می شود. به این ترتیب انجام درمان صورت نه تنها از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند بلکه در رفع آکنه نیز موثر است.

پاکسازی پوست صورت
همچنین لازم به ذکر است که نظافت با چندین روش ساده و تخصصی انجام می شود و در هر روش از مواد و دستگاه های خاصی برای اجرای سطح استفاده می شود.

روش پاکسازی پوست
همانطور که در بالا ذکر شد، پاکسازی پوست صورت در سه مرحله اصلی انجام می شود. در زیر مراحل پاکسازی پوست را به طور کامل توضیح داده ایم:

مرحله اول: از بین بردن سلول های مرده یا خیساندن
سطح پوست انسان به دلیل مجاورت با محیط در معرض آلودگی و آسیب های زیادی قرار دارد. به همین دلیل سلول های مرده زیادی روی پوست صورت و بدن وجود دارد. سلول های مرده روی سطح اپیدرم پوست لایه شاخی نامیده می شود. این لایه از بدن و پوست صورت در برابر عوامل بیماری زا محافظت می کند. اما آنچه باید به آن توجه کرد این است که هر 30 روز لایه شاخی یا سلول های مرده از بین رفته و سلول های جدید جایگزین آنها می شود. در حین انجام این فرآیند، گاهی اوقات سلول های مرده قدیمی برداشته نمی شوند و روی هم انباشته می شوند. در چنین شرایطی، افراد باید سلول های مرده را از بین ببرند و با روش های خاصی پوست را تمیز کنند. با برداشتن لایه‌های انباشته شده سلول‌های مرده، دسترسی به عمق پوست آسان‌تر می‌شود و پوست بهتر و موثرتر تغذیه و آبرسانی می‌شود. به همین دلیل در اولین مرحله آرایش صورت، سلول های مرده پوست را با تیغ مخصوص از بین می برند. اگر پوست صورت شما خشک است، ابتدا باید از مه سرد برای نرم و مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید و سپس سلول های مرده را از بین ببرید. به یاد داشته باشید که اگر سلول های انباشته شده به درستی حذف نشوند، پوست ملتهب و قرمز می شود و این عامل روند پیری را تسریع می کند.

مرحله دوم: آلودگی و چربی اضافی را پاک کنید
پس از حذف سلول های مرده و انباشته شده و راحت شدن دسترسی به عمق پوست، نوبت به پاکسازی کامل کثیفی و چربی انباشته شده در سطح و عمق پوست می رسد. در واقع روغن موجود در پوست انسان به حفظ رطوبت آن و جلوگیری از خشکی و چین و چروک کمک می کند. اما برخی افراد با چربی اضافی پوست سر و کار دارند و این چربی اضافی منافذ پوست را می بندد. بسته شدن منافذ باعث ایجاد جوش و آکنه می شود. به همین دلیل از مواد خاصی برای از بین بردن چربی های اضافی و انباشته شده و ناخالصی هایی که به عمق پوست نفوذ می کنند، استفاده می کنند. این را باید در نظر داشت که اگر مرحله دوم پاکسازی صورت بیش از حد انجام شود، چربی طبیعی مورد نیاز پوست از بین می رود.


مرحله سوم: آبرسانی و تغذیه پوست
هنگامی که پوست عاری از آلودگی، سلول های مرده و چربی اضافی است، زمان تغذیه آن فرا رسیده است. در واقع پوست صورت برای دریافت برخی مواد مغذی و ویتامین ها نیاز به بازسازی و نوسازی بیشتری دارد. بنابراین آخرین لایه صورت با استفاده از لوسین ها و مرطوب کننده های قوی تغذیه می شود. پس از استفاده از این محصولات پوستی، ویتامین ها برای جذب بهتر و راحت تر جذب پوست می شوند. مرحله آخر درمان باعث کاهش التهاب پوست و افزایش تولید کلاژن می شود. بنابراین پیری پوست بسیار به تاخیر می افتد.https://fatemehhabashi.com/

عوارض پاکسازی پوست
همانطور که تا اینجا خواندید، پوست صورت فواید زیادی برای سلامت و زیبایی آن دارد. اما باید در نظر داشت که پاکسازی صورت یک کار بسیار ویژه است

[ بازدید : 104 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ چهارشنبه 26 بهمن 1401 ] [ 10:14 ] [ منتشرکننده خبر ]

رفع لک اتو از روی لباس با چندین روش ساده


در برخی از مواقع ممکن است هنگام اتو کردن جای آن بر روی لباس بماند. اگر بافت لباس شما آسیب ندیده باشد، جای امیدواری وجود دارد. با ما در این مقاله از جوان ایرانی همراه باشید تا بتوانید لکه اتو را به طور کامل از روی لباس خود از بین ببرید.


از بین بردن لکه اتو از روی لباس

در مرحله اول باید میزان آسیب دیدگی بافت لباس را تشخیص دهید، اگر بافت آن زیاد و بیش از حد آسیب ندیده باشد، راهکارهایی که در ادامه این مقاله بحث می‌شود را به کار گیرید.


استفاده از نور آفتاب

اگر لباس شما هنگام اتو دچار لک شد، آن را بشویید و در هوای آزاد زیر نور آفتاب گذاشته تا خشک شود. در این صورت مشاهده خواهید کرد که لکه لباس کمرنگ شده است.

استفاده از مایع شوینده
اگر لباس شما هنگام اتو دچار لک شد، ابتدا آن را با آب گرم بشویید و سپس مایع شستشو یا پودر لباسشویی بر روی لباس قرار داد و اجازه دهید تا یک ساعت بماند. سپس به آرامی آن را بشویید. اگر لک به بافت لباس نفوذ زیادی نکرده باشد معمولاً از بین می‌رود.

استفاده از وایتکس و سفید کننده
اگر وایتکس برای لباس شما ضرر ندارد، می‌توانید از آن استفاده کنید. اجازه دهید به مدت ۱۵ دقیقه پارچه در وایتکس بماند سپس آن را شستشو دهید. خواهید دید که لک لباس شما کاملاً از بین رفته است.

پر اکسید هیدروژن
لباس را بر روی سطح صاف پهن کرده و سپس روی لکه‌ای که بر اثر اتو ایجاد شده یک پارچه آغشته به پراکسید هیدروژن بیندازید، سپس یک پارچه خشک و تمیز روی این پاچه قرار دهید و اتو کنید. مشاهده می‌کنید که لکه به طور کامل از بین می‌رود. دقت کنید اگر پارچه شما رنگی است ابتدا این محلول را در درزهای آن امتحان کنید تا متوجه شوید که تغییر رنگ می‌دهد یا خیر.

این محلول را به راحتی از داروخانه می‌توانید تهیه کنید.


استفاده از آب‌لیمو
اگر لباسی که دچار لک ناشی از اتو شده است و ابریشمی، پشمی یا جنس‌هایی مانند این را ندارد، می‌توانید از آبلیمو برای برطرف کردن لک آن استفاده کنید. لیمو ترش تازه را برش داده و آن را فشار داده تا آب آن در مناطق حاوی لک پخش شود. سپس به مدت ۱۵ الی ۳۰ دقیقه پارچه در آب گرم قرار داده و آن را در بیاورید و شستشو دهید.


استفاده از سرکه سفید

سرکه سفید برای از بین بردن سوختگی ناشی از اتو بسیار مفید است. شما عزیزان می‌توانید یک اسفنج و یا پارچه نرم را درون سرکه فرو برده، تا به خوبی با سرکه آغشته شود. دقت کنید ۱۰ الی ۱۵ دقیقه سرکه سفید بر روی لباس باقی بماند، سپس با آب سرد شستشو دهید.


پارچه را در زیر آب گرم بگیرید
به‌محض اینکه پارچه شما دچار لک ناشی از سوختگی شد، آن را در زیر آب گرم شستشو داده، در این صورت لکه‌های کم عمق از بین می‌رود. اگر سوختگی لباس، عمق زیادی داشته باشد با شستشوی آن متوجه خواهید شد که عمق آن چقدر است و نسبت به برطرف کردن آن اقدام خواهید کرد.


در ماشین لباسشویی بیندازید
اگر بر روی لباس شما هنگام اتو لک ایجاد شد و یا کمی سوخت، توسط راهکارهای موجود در این مقاله از جوان ایرانی آن را برطرف کرده و سپس لباس را در ماشین لباسشویی با دور ملایم بیندازید تا لکه به طور کامل از بین برود.

از پارچه محافظ استفاده کنید
اگر لباس شما بسیار ظریف است، حتماً قبل از اتو کردن بر روی آن یک پارچه تمیز بکشید، سپس روی آن پارچه اتو بکشید. اگر لباس شما چروک است، می‌توانید مقداری آب سرد روی پارچه اسپری کرده، سپس اتو کنید تا چروک‌های آن به راحتی باز شود.


استفاده از بخار اتو
یکی دیگر از روش‌های ساده برای از بین بردن لک اتو استفاده از بخار آن است. فقط مراقب باشید اتو با لباس برخورد نداشته باشد، سپس بخار آن را اعمال کنید. بخار اتو باعث می‌شود که پارچه شما شل شده و در نتیجه لکه آن ساده‌تر از بین برود. سپس لباس را شسته و اجازه دهید در هوای آزاد خشک شود.


پیاز سفید برای از بین بردن لکه اتو
ابتدا پیاز را برش بدهید، سپس پارچه را با آب پیاز مخلوط کنید. از سمتی که برش داده شده است، روی پارچه قرار دهید و اجازه دهید دو الی سه ساعت بماند و سپس با مایع شوینده و در هوای آزاد خشک کنید. شاهد خواهید بود که لکه لباس ناشی از اتو برطرف خواهد شد.


جلوگیری از برق افتادن لباس در اثر اتو


برای جلوگیری از برق افتادن لباس، حتماً قبل از اتو کردن، لباس خود را پشت و رو کرده و یک پارچه نازک روی آن بیندازید. دقت کنید که برای اتو کشیدن صبر و حوصله کافی داشته و به آرامی این کار را انجام دهید تا روی لباس شما برق نیفتد.

شما عزیزان باید بدانید که هر چه لباس‌ها تیره و مشکی‌تر باشند، در هنگام اتو کردن زودتر ممکن است برق بیفتد.

اگر لباس شما پشمی نیست، از مخلوط آب آمونیاک و الکل استفاده کنید. سپس روی پارچه برق افتاده بکشید.

همچنین برای لباس‌های مشکی می‌توانید سرکه را بجوشانید، بر روی جای لک ریخته و کمی اتو بکشید. همچنین می‌توانید سرکه را با آب مخلوط کرده سپس فرچه یا برس را درون آن گذاشته تا خیس شود و سپس روی لباس بکشید.

اگر لباس شما سفید است می‌توانید از آب اکسیژنه استفاده کنید. ابتدا یک پارچه را درون این محلول قرار داده و سپس روی لباسی که برق افتاده قرار دهید و سپس اتو بکشید.


سخن پایانی
فراموش نکنید که حتماً هنگام اتو کشیدن کف آن را نگاه کنید، اگر کثیف است حتماً با خمیردندان تمیز کنید. پس از اتمام کار نیز آب اتو را کامل خارج کنید.

اگر لباس شما در اثر اتو سوراخ و یا پاره شود دیگر با روش‌های معمول برطرف نمی‌شود و باید وصله کرد و یا آن را دوخت.

رفع لک اتو از روی لباس با چندین روش ساده



[ بازدید : 87 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 17 بهمن 1401 ] [ 10:11 ] [ منتشرکننده خبر ]

چگونه قیمت ردیاب خودرو خود را در یک هفته (ماه، روز) بهبود دادیم



بدین معنا که در کوتاه ترین زمان ممکن فرصت استفاده از مسیریاب در اختیار شما قرار دارد. دارای قابلیت برنامه ریزی برای یادآوری تعمیر و نگهداری خودرو، بدین معنا که با گذشت زمانی خاص،مثلا 6 ماه، یا بعد از طی کردن 5000 کیلومتر پیامک یادآوری برای چک کردن خودرو، تعمیر و نگهداری آن ارسال می شود. هنگامی که وسیله نقلیه از سرعت اعلام شده برای جاده ای که در آن حرکت می کند عبور کند پیامک اطلاع رسانی برای شما ارسال می شود. در صورتی که چراغ چک خودرو روشن شود و مشکل خاصی در اتومبیل وجود داشته باشد، ردیاب پیامک اطلاع رسانی را برای شما ارسال می کند تا برای رفع مشکل اقدام نمائید. این وسیله به امداد رسانی سریع هم کمک می کند. همچنین به کمک دکمه s.o.s میتوانید برای در مواقع بحرانی به استفاده از ردیاب بپردازید. خیلی آسونه. اگه شما کوچکترین سررشته ای تو زمینه برق دارین، میتونین خیلی راحت اونو نصب کنین ویا میتونید با شرکت تماس بگیرین و از همکاران پشتیبانی موقع نصب کمک بگیرین وتلفنی راهنماییتون کنند.

https://www.darkoob.ir/index.php?option=com_content&view=article&preview=0&id=3236

روزانه بیش از صد عدد از این دستگاه ها تو کل کشور نصب میشه و فروخته میشه اما تفاوت هاش به این شکله که اولا مدل IR-230 بسیار زیبا طراحی شده و جعبه وظاهر بسیار زیبایی داره. پس قطعاً برای شما نیز روشن شده است که مهم ترین تفاوت رهیاب و ردیاب علاوه بر شکل سخت افزاری آن، در کارکرد این دو نیز می باشد. البته بعضی از جرثقیلها خودرو را به صورت عمودی بالا برده و بعضی دیگر با بلند کردن دو چرخ جلوی خودرو این کار را انجام میدهند. البته اگر قصد استفاده از این ردیاب بهعنوان مسیریاب خودرو را داشته باشید، میتوانید با استفاده از کابل اختصاصی محصول جی پی اس را به منبع تغذیه ثابتی متصل کنید تا دیگر نگران تمام شدن باتری و ازکارافتادن ردیاب نباشید. جی پی اس دیاگ اتومبیل جی آر 90 برخلاف سادگی در طراحی دارای امکانات قابل توجهی است که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم، با جی پی اس خودرو همراه باشید. ردیاب شخصی بدون نصب جی آر 600 با داشتن ابعادی بسیار مناسب میتواند در کیف، جیب و کوله فرزندان شما قرار بگیرید و مکانهای تردد افراد بهسادگی به شما گزارش دهد. تنها لازمه استفاده از این جی پی اس همراه کوچک و مسیریاب فردی نصب یک سیمکارت درون دستگاه است و در صورت کامل بودن شارژ باتری، امکان استفاده از جی پی اس برای مدتزمانی 3 تا 10 روز در اختیار شما قرار میگیرد.


دستگاه همچنین دارای یک حافظه داخلی است و تمام دادههای ردیابی موجود را برای مدتی 15 ماهه ثبت میکند. با خرید ردیاب شخصی مخفی GR600 میتوانید بهسادگی امنیت کامل خود را تأمین کنید. به عبارت بهتر این دستگاه در ردیابی افراد با جی پی اس و تأمین امنیت عزیزان شما بهترین عملکرد ممکن را به نمایش میگذارد. در جی پی اس ردیابی افراد GR600 یک میکروفون باکیفیت برای شنود و ضبط صدای محیط نیز در نظر گرفتهشده است. این نوع جی پی اس شخصی با ابعاد کوچک و بسیار مناسب، دقت ردیابی بالا و داشتن دکمه s.o.s پاسخگوی نیاز شما به یک ردیاب است. چگونه یک جی پی اس خوب برای خودرو انتخاب کنیم؟ پس مسیریابی مهمترین کاربرد یک GPS اتومبیل است. 1- اولین و مهمترین کاربرد ردیاب خودرو، ردیابی و رصد لحظهای و دقیق موقعیت مکانی خودرو است. از جمله مهمترین امکانات این نوع از ردیاب خودرو امکان قطع برق اتومبیل تنها با ارسال یک پیامک از طرف مالک خودرو است. زیرا ردیابهایی که با باطری کار میکنند حداقل یک روز توانایی کارکرد دارند و نیاز به شارژ مجدد دارند.

http://mashadmag.ir/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae%da%86%d9%87-%d9%85%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8/

اگر شارژ سیمکارت درون ردیاب تمام شود، ارتباط با اینترنت قطع شده و با بهروزرسانی برنامه ردیاب، هیچ اطلاعات جدیدی دریافت نخواهد شد. قابلیت تنظیم اطلاع رسانی برای حالتی که باتری ردیاب کاملا شارژ شده و یا ظرفیت آن خالی می شود. همچنین با داشتن ویژگی شنود صدای محیط یا Live Audio همواره می توانید صدای محیط کابین خودرو را با کیفیت بالایی بشنوید. اما بهترین ویژگی در این نوع از ردیاب GeoFence یا امکان تعیین محدوده امن است. با استفاده از سرورهای اختصاصی و آنلاین نیز امکان استفاده از پنل ردیابی در اختیار شما قرار میگیرد و در صورت نیاز میتوانید اطلاعات ردیابی را بر روی گوشی هوشمند خود نیز دریافت کنید. با استفاده از ردیاب ها برای حیوان خانگی تان می توانید در هر ساعتی از شبانه روز در هر جای دنیا به ردیابی و دریافت اطلاعات مکان یابی بپردازید. بنابراین شما می توانید برای جلوگیری از سرقت خودرو یا وسایل نقله خودتان از راه دور مدیریت کنید تا دچار سرقت کالا نشود برای دریافت این محصول نمی توانید با کیفیت و درجه اول از نوع اصل را پیدا کنید چراکه برد دزدگیر تقلبی بسیاری وجود دارد علیرغم می توانید به صورت عمده و بهترین قیمت در تنوع بسیار از این سایت دیدن کنید.


[ بازدید : 4726 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 13 بهمن 1401 ] [ 11:47 ] [ منتشرکننده خبر ]

آهنگ جدید پازل بند به نام «دوست دارم لفظ نمیام عادتمه کم نمیخوام»


متن آهنگ دوست دارم لفظ نمیام عادتمه کم نمیخوام پازل بند

دوســــِـــــت دارم لفظ نـــــــــمیام عادتــــــــمه کم نمیـــــــــخوام حتــــــــی توی عشق

بذار بگـــــــن گیره رو تو نشــــــــنوم از کسی نمیــــــــرسی بهـــــــــش

اگه حساسم •🎧سر تو نمیـــــــخوام♩♪ بدتو این که •🎧حـــــــــسادت نیست

بــــــــی من اگه 🎧تو جایی بــــــــــری •♩♪تنهایی بری رســـــــــــم•🎧 رفاقت نیـــــــــــــست



[ بازدید : 10481 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 13 بهمن 1401 ] [ 10:54 ] [ منتشرکننده خبر ]