استفاده از کف راه ها در حوضه ها و چاه های کشاورزی



گروه بازرگانی: کف پمپ میله ای محصولی ایرانی است. این کفپوش یکی از محصولات پرکاربرد در بازار ایران می باشد. این برند در سال 1377 شروع به تولید محصولات صنعتی کرد. کفپوش اولین محصول این شرکت می باشد. در ادامه این مقاله شما را با ویژگی های کفپوش میله ای آشنا می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد این کمپین با ما همراه باشید.

پمپ کف چیست؟

پمپ زمینی نوعی پمپ است که وظیفه آن گرفتن آب از قسمت های پایین پمپ، گرفتن ورودی و رساندن آب به قسمت های بالایی است. پایه پمپ زمینی کاربرد بیشتری در بخش کشاورزی دارد. در کشاورزی از این دستگاه برای پمپاژ آب به مناطق خاصی استفاده می شود. پمپ کفی کاربردهای متفاوتی دارد. این کاربردها از زهکشی حوضچه تا آب های زیرزمینی را شامل می شود. اصل کار پمپ این است که قبل از استفاده از آن و پمپاژ آب به ارتفاع بالاتر، باید مکانی برای پمپاژ آب یا پمپاژ آب پیدا کرد. سپس شلنگ را به پمپ وصل کنید. در نهایت باید به منبع برق وصل شود. پس از چند دقیقه پمپ کف شروع به کار می کند. پمپ های زمینی نیز از چاه هایی با عمق 40 متر آب می گیرند. از دیگر کاربردهای این پمپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تبادل و گردش آب در استخرهای پرورش ماهی.

• ایجاد چشمه و اکسیژن رسانی آب در استخرها و مزارع پرورش ماهی.

• چاه های زهکشی ساختمان های مسکونی و تجاری.

• تخلیه چاه های صنعتی.

خصوصیات کار کف

این نوع پمپ شناور برای پمپاژ آبی که از ناخالصی هایی مانند ریشه درختان، شن و ... پاک شده است مناسب است. این به دلیل وجود فیلتر در پمپ است. جنس بدنه و پروانه پمپ کف میله ای از فولاد ضد زنگ است. این ماده باعث افزایش مقاومت پمپ در برابر عوارضی مانند خوردگی، گرفتگی و عمر مفید آن می شود. از طرفی استهلاک دستگاه را نیز کاهش می دهد. از دیگر ویژگی های این نوع پروانه ها می توان به تعادل، وزن سبک و یکنواختی سطح آنها اشاره کرد.

تعداد پروانه ها در پمپ کف به راندمان بالای پمپ کفی میله کمک می کند. این پمپ آب زیادی را برای مقدار کمی برق منتقل می کند. این پمپ با پوسته کم و قطر 178 قابل استفاده در آب های باریک می باشد. محور میله پمپ و پیچ ها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. اتاق آب کاملاً جدا از اتاق موتور الکتریکی است و اتاق سیلاب طوری طراحی شده است که روغن در این اتاق جمع می شود. به همین دلیل است که عمر سیل افزایش یافته است. از آلیاژهای خاص و ریخته گری متراکم نیز در تولید قطعات پمپ های میله کشویی استفاده می شود. برای جلوگیری از زنگ زدگی و پوسیدگی از توری پلاستیکی استفاده می شود. رعایت این موارد منجر به پمپ بهتر و با کیفیت تری می شود. روتور و استاتور از ورق سیلیکونی با کیفیت بالا ساخته شده اند. ابعاد داخلی و خارجی بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شده است.
https://www.baharnews.ir/news/458664/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%B1%D9%87%D8%A7-%DA%86%D8%A7%D9%87-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%A9%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2%DB%8Cالکتروموتور زیره راد تک فاز است. مدل موتور تک فاز یکی از مزیت های این محصول است. با توجه به نصب پمپ کف در مناطق روستایی، امکان کار با جریان تک فاز و کم مصرف بودن آن مزیت بزرگی محسوب می شود. سیم پیچ موتور در پمپ شناور از موادی مانند مس ساخته شده است. استفاده از مس در کویل آن را در برابر حرارت مقاوم می کند. این امر از بروز مشکلاتی که هنگام پیچیدن ابزارهای صنعتی به وجود می آید مانند سوزاندن بسته بندی جلوگیری می کند. بسته بندی بادوام نیز دوام محصول را افزایش می دهد. آنها میله هایی در اندازه های 1 تا 3 اینچ تولید می کنند. هر اندازه برای یک برنامه خاص طراحی شده است.

نکات مهم هنگام خرید این پمپ

این نوع پمپ برای استفاده در مکان های عمیق ساخته شده است. البته ممکن است در اثر فشار زیاد آب، سیل یا آب بندی آن آسیب ببیند. در هنگام خرید این محصول باید به اندازه دهانه آن دقت کنید. به عنوان مثال فلوتر چوبی شناور، که فلوتر را می توان به صورت مکانیکی کار کرد، برای چاه های حفر شده با مته مناسب نیست. بالاترین دمای قابل قبول برای این پمپ 40 درجه سانتیگراد می باشد. یکی دیگر از مسائل مهم در نگهداری این دستگاه مدل قرارگیری در چاه می باشد.

پمپ کف راد بخرید

بهتر است پمپ کف راد را از نمایندگی مجاز این برند و از یک منبع معتبر تهیه کنید. آب نیرو مرجع ویژه تجهیزات صنعتی از جمله پمپ های میله اسکیمر می باشد. این فروشگاه عرضه کننده محصولات صنعتی از قبیل پمپ کف، بوستر پمپ آب، پمپ صنعتی و نفت، تجهیزات لوله کشی و شبکه انتقال، تجهیزات کمپرسور و هوای فشرده، سیستم های فیلتراسیون، سیستم های آبیاری تحت فشار، مواد شیمیایی تصفیه آب و فاضلاب، لوله پلی اتیلن می باشد. و غیره.

متخصصان مجرب متعلق به گروه صنایع آب نیرو، محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای جهانی ارائه می دهند. بخش فناوری، مهندسی و ساختمان این فروشگاه با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه، چوب و کاغذ می باشد.


[ بازدید : 249 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 17 اسفند 1402 ] [ 13:24 ] [ منتشرکننده خبر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر