سه حقایق تکان دهنده درباره افزایش فالوور اینستاگرام که توسط یک متخصص گفته شده است



برای اینکه بدانید چه روشی برای افزایش فالوور اینستاگرام شما موثر است، بهتر است از ابزارهای تحلیل اینستاگرام کمک بگیرید تا به بهترین بازدهی برسید. افزودن فالوور به روشی واقعی و فعال با افزودن فالوور کاذب و غیرفعال کاملاً فرق دارد. مدت زمان اتمام سفارش به عواملی چون تعداد فالوور های فعلی شما و هم چنین قدمت پیجتان بستگی دارد. واقعیت خرید فالوور و لایک اینستاگرام را بدانید! اگر می­خواهید خرید فالوور 100 درصد واقعی انجام دهید، پیشنهاد ما این است که از طریق سایت­ های معتبر این کار را انجام دهید. آن ها با دیدن فالوور های پیج شما به اعتبار پیجتان پی میبرند و پس اینکه پیج شما را معتبر به حساب آوردند اقدام به فالو کردن شما می کنند. به طور مثال اگر فردی به پیج شما مراجعه کند و از فوت و فن های اینستاگرام آگاه باشد میتواند با بررسی تعداد فالوور های شما و تعداد تعامل های دریافتی شما از قبیل کامنت و لایک، تا حدودی به فیک بودن فالوور های شما پی ببرد. همچنین برای ساخت اکانت جدید نیاز به تغییر مک، مسترکد گوشی، آی پی غیر ایران و مختلف، نسخه متفاوت اینستاگرام، گوشی متفاوت دارید. البته نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که نینجاگرام یک برنامه خارجی است و برای استفاده از آن باید اشتراک خریداری کنید، اما مانند سایر برنامه ها نسخه آنلاک شده آن نیز در سایت ها وجود دارد که می توانید دانلود و نصب کنید. این نرم افزار مسئول دانلود و ذخیره پست های اینستاگرام است. خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون ریزش، خرید فالوور فیک، خرید فالوور فیک ارزان بدون ریزش، خرید فالوور فیک خارجی، خرید فالوور فیک ایرانی و خرید فالوور ارزان فیک از جمله خدمات مجموعه پنلدار است. فالوور های فیک مجموعه ما بسیار با کیفیت هستند و ما از این نظر کاملا تضمین میکنیم.

دیجی فالوور یکی از معتبرترین مجموعه های ارائه کننده خدمات مربوط به اینستاگرام است. دنبال کننده ها در اینستاگرام حکم تجربه و اعتبار شما را دارند. فالوور در اینستاگرام حکم قدرت این برنامه می باشد. او در حال حاضر با 21.8 میلیون دنبالکننده، در صدر دارندگان بیشترین فالوور اینستاگرام در ترکیه قرار دارد. امیر در مقابل رهام کمی بیشتر در ارتباط مستقیم با هوادارانش قرار دارد و همین باعث شده در تعداد فالوور کمی جلوتر از رهام باشد. آیا امکان خرید فالوور بر اساس جنسیت هم وجود دارد؟ همچنین پیشنهاد میکنیم از دیگر سرویس های خرید لایک اینستاگرام ارزان هم دیدن کنید. همچنین اگر مقدار بیشتری به فالوور یا لایک و کامنت و بازدید رایگان برای پیج خودتان نیاز دارید میتوانید با معرفی ربات به دوستان خود با لینک اختصاصی خودتان نسبت به جمع کردن زیرمجموعه اقدام کرده و مبالغ بسیار قابل توجهی را جمع آوری کرده و از آن میتوانید برای دریافت فالوور رایگان و یا دیگر خدمات ربات به صورت رایگان استفاده نمایید. سلام اگر میشود لیست کامل و جامع از پرمخاطب ترین صفحات اجتماعی فارسی زبان در شبکه های اجتماعی مختلف و لیستی از کانال های پرمخاطب در پیام رسان های مختلف که بالای یک میلیون مخاطب واقعی دارن ارائه دهید یا اگر چنین چیزی هست به ما معرفی کنید . قطعا هر یک از دارندگان پیج های مختلف تمایل دارند تا ضمن افزایش فالوور به نوعی جا پای خود را در این زمینه نیز محکم کنند. همچنین قیمت ما از همه جا ارزان تر می باشد. شاید از خود بپرسید که آیا خرید فالوور واقعاً به رشد کسب و کار ما کمک میکند؟

خیر ، اینستاگرام شما را به دلیل خرید خدمات اینستاگرامی منع نمی کند. خرید فالوور همواره برای پیج های اینستاگرامی لازم هست چرا که با افزایش فالوور سریع و بی دردسر اعتبار پیج ها افزایش چشمگیری می یابد. به امید خدا به زودی اپلیکیشن فالووربگیر اینستاگرام نکست ممبر نیز برای خدمت رسانی به مشتریان گرامی و عزیز آماده خواهد شد. مخصوصا اگر فالوورهای پیج خودتان را از نکست ممبر به همراه گارانتیِ ریزش تهیه کنید. این فالوور های فیک از نظر قیمتی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و نیاز به بودجه و هزینه بالایی ندارد. حتما قیمت سایت ها را با سایر خدمات دهنده ها تطبیق دهید تا از مقرون به صرفه بودن و ارزان بودن آن اطمینان حاصل کنید. ربات پک هم یکی از بهترین ربات های اینستاگرام است رابط کاربری خوب و تجربه کاربری خوبی هم در سایت و هم در پنل رباتش تجربه خواهید کرد. یکی از خدمات وبسایت پنلدار فروش فالوور فیک اینستاگرام با کیفیت بالا است. یکی از مشکلات شروع کار با یک سیستم عامل جدید این است که حساب شما بدون دنبال کننده شروع می شود ، که هرگز ظاهر خوبی ندارد ، بنابراین خرید فالوور می تواند پیج شما را سر و سامان دهد ، ما خرید فالوور خارجی ارزان را به شما پیشنهاد می کنیم که اگر بعد از مدتی ریزش داشت ضرر نکنید.

فالوور اینستاگرام یا همان دنبال کننده بزرگترین ویژگی اینستاگرام است. یکی دیگر از روشهایی که میتواند فالوور های واقعی جذب کنید استفاده از تکنیک برگزاری مسابقات اینستاگرام است. یکی دیگر از مزیت های مهم خرید فالوور فیک اینستاگرام، قیمت ارزان فالوورهای فیک می باشد. اگر می خواهید به مردم دسترسی پیدا کنید، خرید فالوور راه ارتباط و موفقیت شما را تسهیل می کند. عملیات با موفقیت انجام شد و در لیست restricted account اینستاگرام می توانید کاربر مورد نظرتان را ببینید. پس از ثبت هر سفارش برای ما پیامی ارسال خواهد شد. شما میتوانید برای تست سفارشی را ثبت کنید در سایت و یا ربات های تیم نکست ممبر و از انجام بدون مشکل و سریع سفارشتان لذت ببرید. سرورهای قدرتمند نکست ممبر همواره با الگوریتم های جدید اینستاگرام بروز شده و طبق قوانین اینستاگرام فعالیت میکند به همین دلیل کیفیت حفظ میشود. قطعاً اگر پستهای مناسب و با کیفیت داشته باشید و تعداد فالوورهای شما نیز کم باشد، مثلاً 50 عدد باشد، کسی شما را فالو نمیکند و این نشان دهنده اهمیت افزایش فالوور است، حتماً باید در زمان شروع بلاگری به فکر تهیه فالوور جدید باشید. معمولاً خریدن فالوور برای اینستاگرام مزیتهای زیادی دارد و باعث رشد پیجتان میشود و اعتبار صفحه اینستاگرامی و کسب و کارتان را بالا میبرد، اگر میخواهید خریدتان را افزایش دهید و مخاطبین بیشتری شما را دنبال کنند، حتماً به فکر خرید فالوور بالا باشید، مخاطبین امروزه به پیجهایی سر میزنند که دنبال کننده زیادی داشته باشد و مثلاً اگر پیج فروشگاهی دارید میتوانید با این کار فروش محصولاتتان را بسیار بالا ببرید. پس فرصت را از دست ندهید و برای داشتن یک پیج موفق در این پلتفرم اجتماعی، به فکر خریدن فالوور باشید. چرا که کیفیت هست که برای ما مشتری وفادار میسازد.

حال به این موضوع می پردازیم که چرا پیج ها باید فالوور فیک خریداری کنند؟ اگر شما بتوانید به این پنجره پیشرفت دست پیدا کنید باعث افزایش دو چندان فالوور و لایک و کامنت پیجتان خواهد شد. اینستاگرام یک نوع ربات است و براساس الگوریتم های خود می تواند اکانت هایی را که برای مدت طولانی از فالوور فیک استفاده می کنند از بین ببرد. پرداخت به صورت درگاه بانکی یا کارت به کارت است. همچنین این خرید می تواند به شما کمک کند تا از روند افزایش و واقعی بودن فالوورها اطمینان حاصل کنید و سپس اقدام به خرید انبوه فالوور نمایید. اولین مزیتی که خرید این فالوور های فیک دارد این است فالوور های پیج شما در کوتاه ترین زمان ممکن به عددی که می خواهید میرسد و به مقدار دلخواه شما افزایش میابد. خیر تا به حال در انجام هزاران سفارشی که مشتریان گرامی در سایت ما ثبت کرده اند همچین موردی پیش نیامده است.فالوورهایی که از نکست ممبر دریافت میکنید ارزان ترین کل بازار و طبق الگوریتم های جدید اینستاگرام بوده و باعث به خطر افتادن امنیت پیج شما نمیشود. این سرعت در هیچ جا قابل دستیابی نیست و فقط از سرورهای پرقدرت و تیم با تجربه و کارکشته نکست ممبر بر می آید. اکنون که مشخص شد چه تعداد فالوور نیاز دارید، نباید همه آن ها را به صورت یک جا روی پیج پیاده سازی کنید! قطعا تمام افرادی که قصد خریداری کردن فالوور اینستاگرام را برای پیج خود دارند به دنبال سایتی هستند که در اولین مرحله بتوانند به آن اعتماد کرده و فالوورهای خود را سفارش دهند.

وقتی این استریمها به پایان میرسند، میتوانید کاری کنید که برای همیشه ناپدید شوند، درون استوری قرار بگیرند و برای ۲۴ ساعت بازخورد بگیرند یا اینکه به IGTV اضافه گردند. یکی از اصولی که در شبکه های اجتماعی حتما باید مورد توجه قرار بدیم ، استفاده از ادبیات مناسب در شبکه های اجتماعیست، هر چند نوع مخاطب و … اما موارد خیلی جالب و مفیدی در این صفحه پیدا کردم که شاید به شما در پیدا کردن اینفلوئنسر مناسب کمک کند. کپشن؛ توضیح مربوط به عکس است و میتواند تعامل با کاربران را افزایش دهد و کاربر را ترغیب به اشتراکگذاری کند. این مورد در 99 درصد سفارشات ثابت شده است! در خرید فالوور فیک همیشه به سایت های معتبر و با سابقه درخشان مانند نکست ممبر که از زبان مشتریان بهترین سایت خدمات تلگرام و اینستاگرام می باشد مراجعه کرده و سفارشات خود را ثبت کنید. برای دریافت فالوور رایگان شما میتوانید با مراجعه به ربات جامع خدمات اینستاگرام نکست ممبر با هدیه عضویت رایگان مقداری فالوور رایگان دریافت کنید. و در آخر برای دریافت سفارش خود آماده باشید. ما بسته ای را که خریداری کرده اید به آرامی ، اما با ثبات به شما ارائه می دهیم ، سفارش های بزرگتر کمی بیشتر طول می کشند. بلاگری در اینستاگرام معمولا به اینصورت است که افراد از جذابیت های حرفه یا زندگی روزمره خودشان عکس و فیلم تهیه میکنند و پیج های آن ها بسیار کاربر محور می باشد. فضای عکس محور جذابی که همه اقشار جامعه از کوچک تا بزرگ را مسحور خود کرده است و به تمام کسب و کارها و فعالان اجتماعی فرصتی برای تبلیغات و مطرح شدن داده است. اکنون که با مزیت ها و معایب فالوور های فیک اینستاگرام آشنا شدیم، احتمالا این سوال برایتان مطرح شده است که چگونه میتوانیم فالوور فیک اینستاگرام خریداری کنیم؟

حال تصور کنید یکی از این پیج ها نسبت به خرید فالوور ارزان و فیک اقدام کرده باشد. خرید فالوور اینستاگرام ارزان: صفحات اینستاگرامی که تعداد زیادی فالوور واقعی دارند برای تبلیغ پیج های دیگران مبالغ هنگفتی را دریافت می کنند که در بسیاری از مواقع صرفه اقتصادی ندارد. همچنین یاد میگیرید کدام نوع از پیجهای اینستاگرامی برای بیزینس شما مناسب بوده و بیشترین سود را برای کسب و کار شما خواهد داشت. اگر اینستاگرام بتواند این فالوور های فیک را تشخیص دهد اتفاقات ناخوشایندی برای پیج شما می افتد. به این دلیل که اگر الگوریتم اینستاگرام بتواند فالوور های فیک پیج شما را تشخیص دهد آن ها را حذف می کند و پیج شما با ریزش مواجه میشود. روزانه میلیون‌ها نفر کاربر ایرانی فعال در حال استفاده از این شبکه اجتماعی هستند و وقت زیادی برای آن صرف می‌کنند. شما مشتری گرامی اگر بودجه کافی دارید و پیج تان برای شما مهم هست، از سرویس های بالاتر که با کیفیت تر هستند استفاده کنید. با توجه به کیفیت بالای این سرویس در پنل، با خیالی راحت می توانید خرید خود را انجام دهید. یک نکته بسیار مهم که در هنگام خرید فالوور فیک اینستاگرام باید به آن دقت کنید این است که اینستاگرام با توجه به الگوریتم درون برنامه ای که دارد، بر روی این نوع از فالوور ها بسیار حساس است. یک راه دیگر برای معرفی کردن حساب کاربری خودتان به مخاطبان جدید این است که از دیگران بخواهید شما را تگ کنند.

به محض پیدا کردن و تست های انجام شده معرفی اش می کنم. فالوور فعال در اینستاگرام از انواع دیگر اصطلاحاتی که در مورد اینستاگرام به کار میرود میتوان به فالوور فعال اشاره کرد. هنگامی که کاربری وارد یک صفحه میشود، در نگاه اول تعداد فالوورها نظرش را جلب میکند و در مرحله بعد به راغ مطالب میرود. البته گاهی اوقات پیج هایی که فالوور های زیادی دارند و پس از مدتی فالوور های پیج اینستاگرامشان ریزش می کند اقدام به خرید فالوور فیک اینستاگرام می کنند تا کسی متوجه این ریزش نشود. شما میتوانید با توجه به نیازتان برای خرید فالوور فیک ایرانی یا خارجی اقدام کنید. اگر می خواهید حمایت مالی و حمایت شرکت های دیگر را برای مشارکت با آنها جلب کنید ، در خرید فالوور هوشمند باشید. پس اگر قصد خرید فالوور فیک و خدمات فروش فالوور فیک را دارد ما را در این مقاله همراهی کنید. داشتن فالوور واقعی به تعداد کافی باعث تمایل دیگران به آشنایی با شما نیز میشود. در ادامه به برخی از مزایای خریدن فالوور ارزان اینستاگرام اشاره خواهیم کرد. اگه شما درخواست خرید فالوور کردین و پشتیبانی اون سایت فقط خواست با دروغ و دغل و تخفیف و اینا به شما بیشتر بفروشه، معلومه وضعیتشون چیه. عنوان سایت معتبر را بعد از سال ها تلاش و ممارست در امر افزایش ممبر و فالوور کاربران گرامی که تجربه خرید از نکست ممبر را داشته اند به تیم ما داده اند. برای تغییر خوب پیج شما نکست ممبر در خدمت شماست! کیفیت فالوور برای خریداران اهمیت شایانی دارد برای همین است متخصصان وب سایت متا فالوور تمامی توانایی خود را به کار گرفته اند و بهترین پلتفرم ها و سیستم ها را ایجاد کرده اند تا بهترین کیفیت را ارائه دهند . پاسخی که می توان به این سوال داد این است که وجه و اعتبار شما چه میزان برایتا ن اهمیت دارد؟

این فالوورهای فیک با روش های جدید و مطابق قوانین اینستاگرام هستند و هیچ مشکلی برای پیج شما رخ نخواهد داد. ما شروع به افزودن فالوورهای خارجی جدید شما خواهیم کرد و آنها را در عرض ۲۴ ساعت به صورت کامل تحویل خواهیم داد. نکست ممبر اینجاست که شما بتوانید به آسانی برای خرید فالوور فیک اینستاگرام بدون ریزش و با قیمت ارزان اقدام کنید. فالوورهای ارسالی از نکست ممبر در صورت انتخاب پلن فالوور فیک ایرانی، دارای اسم و پروفایل ایرانی بوده و طبیعی به نظر میرسند. بهترین نوع فالوور فیک موجود در کل بازار همین نوع می باشد چون اسم های مناسب دارند و از نظر اینستاگرام فیک مطلق تلقی نمیشوند! فالوورهای نکست ممبر اسم های درست و حسابی دارند در صورتی که پکیج های ارزان تر را انتخاب کنید ممکن هست بعضا اسم ها خارجی باشند. کلیه سرویس های نکست ممبر دارای بهترین کیفیت و سرعت نسبت به قیمتشان می باشند. اگر به طور مستمر کپشنهای زیبا و عالی بنویسید فالوورهای شما افزایش مییابد، پستهای شما قابل اشتراکگذاری میشود و بیشتر موردتوجه کاربران قرار میگیرید. از این گذشته خودم هم تست شان کردم و از لحاظ کیفیت ربات و پشتیبانی در سطح بالایی قرار دارند. نکست ممبر سرویس های لایک را برای ورود به اکسپلور با بهترین کیفیت برای شما مشتری گرامی آماده سازی کرده است. هزینه فالوور در نکست ممبر بسیار پایین تر و با حفظ کیفیت نسبت به همکاران می باشد. چرا که خرید یک محصول نادرست میتواند به بسته شدن یا حداقل شادوبن شدن یک پیج منجر شود.

دنبال کننده اینستاگرام پروفایل دار بسیار با ارزش و پر اهمیت می باشد چرا که به پیشرفت هر چه بیشتر پیج کمک می کند. هر دنبال کننده ای اهمیت دارد ، زیرا هرچه تعداد بیشتری داشته باشید ، پیج شما معتبرتر به نظر می رسد. قطعاً یکی از مواردی که باعث میشود تا شما از پیج اینستاگرام خود درآمد داشته باشید، افزایش کاربر یا فالوور یا دنبال کننده است که در حالت عادی بسیار سخت خواهد بود که بخواهید خودتان فالوور جمع کنید. یکی از پرتعامل ترین پستها در شبکه های اجتماعی به خصوص در اینستاگرام انتشار پستهای چالشی است. ادمین شدن در اینستاگرام یک از ساده ترین راه های کسب درآمد با گوشی هستش و میتونه خیلی سریع شما رو به درآمد ماهانه 7 الی 15 میلیون تومان برسونه. افرادی که میخواهند طراحی سایت بدون کدنویسی انجام دهند (همین اول باید خدمشون عرض کنم که طراحی سایت شاید به دانش کدنویسی نیاز نداشت باشه اما لازمه تا مفاهیم اولیه رو بدونید) پس درباره مفاهیم اولیه هاست و دامنه، آموزش کار با وردپرس و نکات طراحی سایت اطلاعات کسب کنید. من هم کانال و هم پیج اینستا دارم که تقریبا تمامی خدمات رو از سایت خوب شما سفارش میدم. فالوورها در اینستا خیلی مهم هستند و هرکه فالوورش بیشتر؛ درآمدش بیشتر. اگر خیلی عجله دارید که فالوورهای پیج شما رشد ارگانیک داشته باشند ، می توانید خرید کنید. خرید فالوور ارزان اینستاگرام برای بسیاری از استارت آپ ها و صاحبان صفحات مجازی کسب و کارهای گوناگون که به تازگی فعالیت خود را شروع کرده اند، مناسب ترین گزینه می باشد. فالوور به چه معناست از مهم ترین و رایج ترین اصطلاحاتی که عموما بین استفاده کنندگان اینستاگرام رایج است، اصطلاح فالوور است. طبق نظر سنجی صورت گرفته در خصوص صفحات اینستاگرام اکثریت افراد جذب پیج هایی می شوند که تعداد فالوور آنها زیاد است.

ماجرای دو خانه در اطراف کاخ سعدآباد هر فالوور در واقع مشتری بالقوه شما محسوب میشوند که میتوانید محصولات و خدماتتان را به آنها ارائه دهید. به زبان های ترکی استانبولی و اسپانیایی هم آشنایی دارم. همچنین میتوانید با شارژ مبلغ بالا، مقدار قابل توجهی شارژ رایگان از مدیریت دریافت نموده و در نتیجه هزینه هر کا برای شما ممکن هست نصف قیمت هم تمام شود. کپشن جذاب برای پست های خود بنویسید! اگر این 10 درصد در برابر پست های شما واکنش نشان دهند، این پست به افراد بیشتری نمایش داده می شود. اگر به دنبال طی کردن مسیر موفقیت هستید، باید پیج خود را ارتقاء ببخشید. به این ترتیب الگوریتم اینستاگرام شما را به عنوان یک فرد محبوب معرفی می کند به عبارت دیگر خرید فالوور ایرانی با موفقیت در اینستاگرام رابطه مستقیم دارد. با گسترش دادن کار خودشان و معرفی نمونه کارها از افزایش فروش خودشان در اینستاگرام لذت ببرند! بهترین و معتبرترین سایت برای خرید فالوور واقعی اینستاگرام را به شما معرفی می کنیم. این نوع حساب کاربری برای استفاده شرکت ها، فروشگاه ها، اشخاص مهم و … اگر می خواهید فالوور فیک اینستاگرام یا هر نوع فالوور و خدماتی در زمینه شبکه های اجتماعی و سوشیال مدیا بخرید، باید به برخی از نکات توجه کنید. در این قسمت میتوانید با انتخاب یک یا چند تصویر و ویدئو، نسبت به گذاشتن پست در اینستاگرام اقدام کنید. در ربات ما اقدام به ثبت سفارش کنید و از استارت و انجام فوق سریع و آنی لذت تمام را ببرید. به عنوان مثال تصویر کنید که عکسی در حافظیه شیراز ضبط کرده و در اینستاگرام اشتراکگذاری میکنید.

گفتیم که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است. از این رو، بهتر است بر مبنای محصول یا خدمات خود، مسابقات پیج را طراحی کنید. تیم نکست ممبر برای راحتی کاربران عزیز، رباتی طراحی و راه اندازی کرده است که به کمک آن مشتریان عزیز میتوانند در هر زمان بدون معطلی نیاز خود را برطرف کنند. در صورتی که میخواهید بدون معطلی و آنی برای پیج خود فالوور بخرید، در ربات نکست ممبر اقدام به ثبت سفارش کنید! برای خرید فالوور فیک باید از کجا اقدام کنیم؟ آیا واقعاً نیاز به خرید فالوور داریم؟ وقتی آنها شما را در یک پست تگ میکنند، مخاطبانشان نام کاربری متعلق به شما را خواهند دید و در صورت تمایل و برای دریافت اطلاعات بیشتر، روی آن میزنند. مثلاً زمانی که لایوی را به مدت یک ساعت در پیجتان برگزار میکنید، کسانی که لایو شما را تماشا میکنند، به مدت یک ساعت درون پیج شما حضور دارند و همین میتواند امتیاز مثبتی برای شما باشد. شما باید به این نکته توجه کنید که دنبال کنندگان پیج اگر جعلی و فیک باشند ، به سادگی قابل تشخیص هستند ، برای اینستاگرام این گزینه خوبی نیست و اگر تشخیص دهد شما از فالوور فیک در پیج خود استفاده کرده اید ، این مغایر با شرایط خدمات اینستاگرام است و باعث تعلیق حساب یا حتی ممنوعیت کامل استفاده از اینستاگرام و پیجتان می شود. در واقع عکس پروفایل نماینده هر صفحه ای در اینستاگرام است. اگر سوالی درباره خرید فالوور فیک اینستاگرام داشتید در همین صفحه از ما بپرسید. با خرید این سرویس کاربرانی که در شبکه های اجتماعی نظیر؛ اینستاگرام، تیک تاک، توییتر و … برای افزایش فالوور اینستاگرام ما توصیه نمی کنیم که حساب اینستاگرام خود را به توییتر و فیس بوک لینک دهید.


[ بازدید : 42544 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 6 مهر 1402 ] [ 15:00 ] [ منتشرکننده خبر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر